Thursday 4 December 2008

Selamat Tinggal Perindu

Setelah 2 setengah tahun menetap di Kolej Perindu, UiTM Malaysia, akhirnya aku akan say goodbye to him.. Aku pun masih mencari2 lagi & pikir2 nak duduk mana lepaih ni..
Byk kenangannya duduk di perindu ni.. ni aku post blog ni dr bilik aku ni lg.. :p
Dari bilik P1305 (2 sem), P1214 (1 sem), P2314 (1sem) & P2315 (1sem)... Tp jgn silap paham, aku duduk sini x penah free.. byr beb.. kalu lmbat kena sound.. huhu~

Asalnya aku duduk perindu ni sume dari gara2 my best pal/roomate si matt... dia yg tolong masukkan nama aku kat perindu ni lepas kitorg same2 join jadi PM MMS. & lepas tu, terus je stay selama mungkin..
Dah beberapa roommate yg aku duduk.. tpi sumenye msti dgn si matt ni, except utk 1 sem tu mase dia jd MPP. Dari matt ni belum jadi MPP, dah abis MPP jadi JPK Perindu pulak.. Tu yg dapat je lg duduk dalam ni.. haha.. Aku sebut kat sini ex2 room mate aku dlu; Matt(muhammad omar), Zul Sabah, Loko, Hasryn, Mus, Amin, Ijat, PakTam (lecturer yg menumpang), Amir Firdaus & Jenol.

Byk pengalaman manis yg aku dapat sepanjang duk kat sini.. kwn2 sume. W/pn aku duk bukan la atas dasar jadi student yg aktif, tp aku ada la gk tolong2 berbakti pada Perindu ni skit2. Terutama pada JPK nya.. apa lagi yg buleh aku tolong, ambik gmbar la..
Tapi pengalaman x manis ada gk.. kereta aku kena pecah tayar org dajal, kena saman lagi la, melambak.. tp aku x penah byr.. & sbb aku duk Perindu ni gk la aku penah naik court sbb bwk kereta.. hampehss tul..


ni la meja aku a.k.a workstation. 1-PC aku yg aku buat sume keje2, 2-broadband, ni la sumber internet (yg slow sgt) aku yg aku byr tong2 dgn mat, 3-my speaker.xda ni aku kesunyian..i luv musics, 4-diari..bkn nk catat blues2, tp jadual..t'utama utk job2 cr duit.. 5-card reader, upload sume images yg aku da ambik


ni scenery dr blkg bilik. Tu kolej delima.. tp aku x penah skodeng.. sbb mmg x nmpk apa!


ni la bilik gua dgn matt... besepah sbb tgh ngemas... hua2


mni blik lama (sem lepas). sebelah je pn.. tp bygkan, suis lampu kipas sume kat luar. tension x?


ni la bilik terakhir P2315


rak kasut.. tp jarang aku susun betul2


ni aku dgn mat je tau apa benda ni yg melekat kat kaca tu.. org pahang kata 'habat!'.. eee, geli aku.



Apapun, terima kasih la pada Kolej Perindu ni... Jazakallah khaira katsira.

3 comments:

fushairie said...

nama aku ko x sebut pun...
kecix ati..

akraminHARIRI said...

ayo....

ko bkn roomate la.. sori2..
kalu jiran2 aku nk sebut gk ramai bai.. termasuk si usamah...

mrsbad said...

byk ek jasa 5 items at your work station.. emm agak2 leh x tuntut servis charge tok item no.5 tuh..hikhik ;p